سایت آموزشی
سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی

_

طراحی سایت آموزشی یکی از بهترین سایت‌هایی می‌باشد که ما می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم. زیرا این دسته از سایت‌ها در روند کاری طیف گسترده‌ای از مخاطبان بسیار مفید و درآمد زا می‌باشد.

در این نوع سایت‌ها مخاطب می‌تواند شخص آموزش دهنده، آموزش گیرنده و یا حتی واسطی مثل یک موسسه  آموزشی باشد. با پیشرفت تکنولوژی در زندگی جوامع امروزی  میتوان از طریق این سایت‌های آموزشی کلاس‌های آنلاین برگزار کرد.

از این طریق بجای اینکه هزینه مکان برای کلاسهای حضوری بدهید می توانید تعداد نامحدودی از دانشجویان و دانش‌آموزان را پذیرش کنید. در مقابل کسانی که در کلاس شما هستند بدون هدر دادن وقتشان در مسیر و صرف هزینه‌های رفت و آمد، تنها بوسیله یک لپتاپ در کلاس شما شرکت خواهند کرد.

علاوه براین شما قابلیت طراحی پکیج های آموزشی مفیدی، که تا آخر عمر بر روی سایت شما باقی می‌ماند را خواهید داشت و تا مادامی که شما بخواهید بر روی سایت می‌ماند و برایتان ایجاد درآمد می‌کند. پس طراحی سایت آموزشی گامی بزرگ در روند پیشرفت شما در زمینه آموزش می‌باشد.

اهداف یک سایت آموزشی

_

کسب کار

شما با طراحی یک سایت آموزشی، گام بسیار مهمی در روند کاری خود بر می‌دارید. زیرا با بارگذاری کلاس‌های آنلاین و فروش پیکیج‌های آموزشی می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

اعتبار

با کار کردن بر روی سئوی سایت آموزشی می‌توان رتبه آن در گوگل را بهبود بخشید و تعداد مراجعین به سایت را افزایش داد. این امر باعث می‌شود شما در بین رقبای خود معروف و دارای برند شوید.

کاهش هزینه

برای برگزاری کلاس حضوری، شما باید حداقل یک مکان فیزیکی داشته باشید. با آموزش آنلاین بدون صرف هزینه برای مکان می‌توانید بدون محدودیت دانشجو بپذیرید. این امر باعث کاهش هزینه و افزایش درآمدتان می‌گردد.

تماس با ما

با داشتن یک سایت کامل و جامع می‌توانید در قسمت تماس با ما، تمام اطلاعات ارتباطیتان را به اشتراک بگذارید. کاربر با یک سرچ کوچک از اسم شما می‌تواند موقعیت مکانی و تلفن تماس شما را پیدا کند.

چت آنلاین

این امکان را به شما می‌دهد تا با کاربران خود بتوانید ارتباط برقرار کنید و آنها را به استفاده از کلاس‌ها و پکیج‌های خود ترغیب کنید. در واقع از این طریق شما در هر زمان و مکانی پاسخگوی آنلاین سوالات کاربران خواهید بود.

تبادل لینک

شما اگر بتوانید یک سایت جامع با تولید محتوای خوب داشته باشید، می‌توانید با سایت‌های پر ترافیک و هم رتبه خود در گوگل تبادل لینک انجام دهید تا حجم زیادی از کاربران وارد سایت شما  شوند.

ویژگی‌های یک سایت آموزشی

_
  • برگزاری کلاس آنلاینمی‌توانید با تعداد زیادی از کاربران، کلاس‌ها را بدون محدودیت برگزار کنید.
  • چت آنلاینپاسخگویی 24 ساعته به وسیله شما در برابر سوالات مخاطبان
  • تماس با ما تمام اطلاعات ارتباطی با شما در این قسمت قرار داده می‌شود.
  • پکیج‌های آموزشیبا گذاشتن این پکیج‌ها، تا مادامی که بر روی سایت باشند برای شما درآمد زایی خواهد کرد.
  • تبلیغاتبا هزینه بسیار کم تبلیغات، اعتبار سایت و مجموعه خود را بالا خواهید برد.