سایت تجهیزات پزشکی
سایت تجهیزات پزشکی

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

_

 طراحی سایت تجهیزات پزشکی در دنیا حرف اول را میزند. هرچند تولید تجهیزات پزشکی  در ایران بسیار محدود می‌باشد، ولی طراحی چنین سایتی کمک زیادی به فروش این مجموعه‌ها می‌کند. بطور کلی چه تولید کننده باشید چه وارد کننده، شما نیاز به یک سایت خوب و جامع دارید تا عکس محصولات خود و توضیحاتی درباره‌ آن محصولات را ارائه دهید.

شما می‌توانید محصولاتتان را برای فروش آنلاین قیمت گذاری کنید و هر کسی، حتی درمانگاهی در یک روستای دورافتاده، امکان سفارش و پرداخت آنلاین را داشته باشد. این کار باعث می‌شود که آنها برای خرید یک وسیله پزشکی مجبور نباشد تا به نزدیکترین شهر مراجعه کنند. از طرفی برای کسانی که دارای این کسب و کار هستند طراحی سایت بسیار درآمد زا و سودآور خواهد بود.

اهداف یک سایت تجهیزات پزشکی

_

محصولات

در این قسمت بطور کامل درباره محصولات موجود در شرکت توضیح می‌دهید. مثلا درباره برند و سال ساخت و امکانات دستگاه و ...  به طور شفاف و دقیق توضیحاتی را ارائه می‌دهید.

تماس با ما

در این قسمت تمام اطلاعات لازم در خصوص نحوه برقراری ارتباط با شما مثل آدرس دقیق شرکت یا تلفن‌ها و راه‌های آنلاین مانند پیام رسان‌های مختلف که مشتری بتوانند با شما ارتباط برقرار کند را قرار می‌دهید.

مقایسه قیمت‌ها

شما زمانی که برای محصول مورد نظر قیمت می‌گذارید باید این امکان را برای مشتری فراهم سازید که قیمت شما را با سایر محصولات مشابه در سایت مقایسه کند و خرید را با دقت‌تر انجام دهد.

مجوزها

شما باید تمام مجوزها و گواهینامه‌های اخذ شده از وزارت بهداشت را در سایتتان بارگذاری نمایید. از این طریق مشتری با اعتماد بیشتری محصولات شما را خرید می‌کند و می‌داند خریدش مورد تایید وزارت بهداشت است.

فرم ثبت نام

این فرم باید اطلاعات کامل سفارش دهنده را در بر گیرد تا برای ارسال محصول مشکلی پیش نیاید. همچنین در آخر یک کد پیگیری از طریق سایت به مشتری داده می‌شود تا در صورت لزوم ازاین کد استفاده نماید.

درباره ما

در این قسمت تمام اطلاعات شرکت و سابقه کاری و رزومه‌های پرسنل و تمام آنچه مشتریان نیاز به دانستن آن دارند باید قرار داده شود. این کار باعث می‌شود به راحتی به اطلاعات شما دست پیدا کنند.

ویژگی‌های یک سایت تجهیزات پزشکی

_
  • درباره ماتمام اطلاعات درباره شرکت و محصولات موجود
  • معرفی محصولاتتمام اطلاعات مربوط به یک محصول را نمایش می‌دهد
  • نظرات کاربرانمشتریان با خواندن نظرات دیگران با اعتماد بیشتری محصول را خریداری می‌کنند.
  • تماس با ماراه‌های ارتباطی با شرکت و پرسنل را جلوی پای مشتری می‌گذارد.
  • تبلیغاتبوسیله تبلیغات می‌توانید مشتری بیشتری در فضای اینترنت پیدا کنید.
  • دسته بندیمحصولات را دسته بندی می‌کنید که مشتریان به راحتی محصول خود را پیدا کنند.
  • کد پیگیریبوسیله این کد می‌توانید روند ارسال محصول خود را چک کنید.