سایت رستوران
سایت رستوران

طراحی سایت رستوران

_

طراحی سایت رستوران یکی از راههای رونق کسب و کار صاحب آن مجموعه می‌باشد. زیرا با توجه به مشغله‌های زیاد مردم، آنها غالبا سعی می‌کنند از طریق اینترنت سفارش آنلاین غذا بدهند. از این طریق در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن غذا به دستشان خواهد رسید.

از طرفی دیگر، طراحی سایت رستوران، بستری را فراهم می‌سازد که از طریق آن می‌توان منو، عکس محیط رستوران، عکس غذا و حتی کارکنان را در آنجا قرار داد. به اینصورت مردم با محیط آنجا آشنا می‌شوند. همچنین با فروش آنلاین، شما می‌توانید میزان درآمد خود را به چند برابر حالت معمولی برسانید.

امکانات  یک سایت رستوران

_
  • اضافه کردن منوی غذا به همراه عکس
  • امکان سفارش غذا و پرداخت آنلاین
  • اطلاعات لازم درباره محیط رستوران
  • مکان جغرافیایی و اطلاعات تماس با رستوران
  • امکان درج نمودن نظرات توسط مشتریان
سایت رستوران 1
سایت رستوران 1

مزایای یک سایت رستوران

_

منوی غذا

این قسمت بسیار مهم و پرکاربرد است. زیرا مشتری به اولین چیزی که نگاه می‌کند، منو و قیمت‌های غذاست که باید به روز باشد. اگر کیفیت عکس‌های غذا در منو خوب باشد در جذب مشتری بسیار موثر خواهد بود.

سفارش آنلاین

این مورد یکی از مزایای سایت رستورانی می‌باشد. با این روش براحتی و بدون آنکه فضای رستوران اشغال شود، سفارش غذا برای مشتری ارسال می‌گردد. درآمد مجموعه با این روش ممکن است به چند برابر برسد

نظرات

اگر کاربری وارد سایت شما شود با خواندن نظرات مردم، برای سفارش غذا ترغیب خواهد شد. همچین شما می‌توانید با توجه به نظرات مردم مشکلات احتمالی مجموعه خود را برطرف کنید و آنها را بهبود دهید.

مناسبت‌ها و تخفیفات

شما می‌توانید در مناسبت‌های خاص و اعیاد، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه‌ای داشته باشید و در سایت اعلام کنید. اینگونه جذب مشتری بیشتر خواهد شد و درآمد مجموعه افزایش می‌یابد که نوعی تبلیغات هم محسوب می‌شود.

رزرو میز

گاهی اوقات مشتریان برای مراسماتی مانند جشن تولد و مراسم عقد و ... خود نیاز به یک میز بزرگ و از قبل رزرو شده دارند که همه موارد آماده و مهیا باشد. از طریق رزرو میز در وبسایت به سرعت این کار انجام می گردد.

تبلیغات

شما به وسیله سئو و ترفندهای آن که همان دیجیتال مارکتینگ است، می‌توانید جذب کاربر را زیاد کنید و ترافیک سایت را بالا ببرید. در پی این کار  جذب مشتری مجموعه شما افزایش پیدا می‌یابد و درآمدتان بالا می‌رود.