سایت هنری
سایت هنری

طراحی سایت هنری

_

به دلیل گران بودن جا و مکان غالبا هنرمندان توانایی برگزاری نمایشگاهی از آثار هنری خود را ندارند. بنابراین یکی از بهترین اقداماتی که میتوانند برای ارایه آثار خود انجام دهند طراحی سایت هنری می‌باشد.

هنرمندان در سایت خود می‌توانند با تولید محتوای تصویری مناسب و بهینه، آثار هنری خود را به نمایش بگذارند و از این طریق می‌توانند محصولات هنری خود را به فروش برسانند.

با توجه به اینکه در خارج از کشور بسیاری به آثار هنری ایرانی علاقه دارند هنرمندان می‌توانند به کمک سایت هنری بصورت دلاری نیز درآمد داشته باشند و از فروش آنلاین در سراسر دنیا برخوردار گردند.

طراحی سایت هنری

_
  • فروش آنلاین در داخل و خارج کشور
  • نشان دادن آثار هنری به مخاطبان
  • تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ برای نشان دادن آثار هنری خویش
  • ارتباط با هنر دوستان و کاربران خویش
سایت هنری
سایت هنری

مزایای یک  سایت هنری

_

صرفه جویی هزینه

هنرمندان بجای هزینه برای مکان و اجاره نمایشگاه و گالری، می‌توانند با طراحی سایت هنری، آثار خودشان را در معرض نمایش هنر دوستان قرار دهند.

فروش آنلاین

با توجه به این که آثار هنری ایرانیان مورد توجه مردم در سراسر جهان است، لذا هنرمندان می‌توانند با استفاده از فروش آنلاین در سایت درآمد دلاری داشته باشند.

گالری آثار هنری

در سایت‌های هنری قسمتی وجود دارد که با تولید محتوای تصویری خوب می‌توانند برای هنر دوستان نمایشگاه مجازی ایجاد نمایند و آثار خود را در آنجا به نمایش بگذارند.

ارتباط با مخاطبان

هنرمندان می‌توانند با استفاده از این آپشن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و درباره آثار هنری خود بیشتر توضیح دهند و پاسخگوی سوالات کاربران بصورت آنلاین باشند.