طراحی سایت دامپزشکی

_

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و علاقه آنها به نگهداری از حیوانات خانگی، در گوشه و کنار شهر می‌توان مراکز مختلفی را یافت که در حال ارائه خدمات دامپزشکی به مراجعین می‌باشند. البته باید توجه داشت که ارائه خدمات دامپزشکی یک امر تخصصی است و حتما می‌بایست تحت نظر دامپزشکان زبردست انجام شود.

در نظر داشته باشید یک مجموعه دامپزشکی، علاوه بر خدماتی که به شکل حضوری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد می‌تواند برخی از خدمات خود همچون مشاوره، تجویز برخی از داروها، تامین خوراک، ارسال دامپزشک به محل و تعیین وقت قبلی  و ... را بصورت آنلاین و با طراحی یک سایت دامپزشکی به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین باید توجه داشت که مراکز دامپزشکی قابلیت ارائه خدمات به دامداری‌ها و مرغداری‌ها را نیز دارا می‌باشند و می‌توانند در بسیاری از موارد، همچون واکسیناسیون و ... با این مجموعه‌ها همکاری کنند.

دلایل ضرورت طراحی سایت دامپزشکی

_

همانطور که می بینیم امروزه در همه جا افرادی هستند که از حیوانات خانگی یا همان پت ها نگهداری می کنند. از اینرو دامپزشکان و مراکز دامپزشکی می توانند با توجه به نیاز این افراد به دریافت خدمات، تنها از طریق طراحی سایت دامپزشکی به کسب درآمد بپردازند. این روش یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش درآمد خواهد بود.

از آنجاییکه مردم در هر لحظه از زندگیشان در حال استفاده از اینترنت هستند، لذا شما تنها با داشتن یک سایت می‌توانید خدمات مختلفی مانند ارسال دامپزشک به محل، اکسسوری پت، تعیین وقت ویزیت قبلی و ... را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. همچنین شما از این طریق می‌توانید تخصص خود را به مشتریانتان معرفی کرده و مطالب آموزشی مختلفی را به آنها ارائه دهید. ضمنا شما می‌توانید علاوه بر حیوانات خانگی، گزینه‌هایی در خصوص حیوانات وحشی، پرنده‌ها و آبزیان و ... را به سایت خود اضافه نمایید.

ویژگی‌های یک سایت دامپزشکی خوب

_
  • توضیحاتی در خصوص کلینیک دامپزشکی خود و حرفه دامپزشکی ارائه دهید.
  • خدماتی که در مجموعه شما به مراجعین ارائه خواهد شد را معرفی نمایید.
  • پرسنل مجموعه خود، اعم از دامپزشک و ... را معرفی کنید و اطلاعات تماس مجموعه را در اختیار کاربرانتان قرار دهید.
  • دسته بندی‌های مختلفی همچون حیوانات خانگی، پرندگان، حیواتات آبزی، خزندگان، حیوانات وحشی و ... را در سایتتان لحاظ نمایید.
  • حتما باید بخشی را برای فروش محصولات و ملزومات مورد نیاز حیوانات قرار دهید.
  • سیستمی برای رزرو آنلاین و تعیین وقت قبلی طراحی کنید.
  • بخشی از سایت را برای خدمات مشاوره آنلاین در نظر بگیرید.
  • تصاویر خدماتتان در مجموعه و بیرون از مجموعه را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید تا حس اعتماد آنها تقویت گردد.
  • بخشی را برای ارائه مطالب آموزشی در خصوص نگهداری از حیوانات در سایتتان لحاظ کنید.
  • حتما بر روی سئوی سایتتان کار کنید تا در جستجوهای گوگل در رتبه‌های بالاتری قرار بگیرد.