سایت بیمه
سایت بیمه

طراحی سایت بیمه

_

طراحی سایت بیمه یکی از مهمترین انواع سایت‌های خدماتی می‌باشد. زیرا با توجه نقشی که اینترنت امروزه در زندگی روزمره مردم ایفا می‌کند، طراحی سایت بیمه خیلی ارزشمند و سود آور خواهد بود.

امروزه بدلیل اهمیت زمان، بسیاری از مردم ترجیح میدهند در هر جایی که باشند، برای افزایش ایمنی بصورت آنلاین زندگی خود را بیمه کنند و یا  بیمه خود را تمدید نمایند. این کار باعث می شود تا زمان آنها برای دریافت خدمات حضوری بیمه، در ترافیک و مسافت تلف نشود. در مقابل این موضوع برای صاحب بیمه نیز بسیار سودآور است.

اگر شما صاحب یک کارگزاری بیمه هستید و فقط به خدمات حضوری بسنده می‌کنید، آنگاه مشتریان شما فقط کسانی خواهند بود که در در دفتر بیمه شما حاضر می‌شوند. ولی در فروش آنلاین با به کاربردن ترفندهای سئو و دیجیتال مارکتینگ به راحتی قادر خواهید بود حجم زیادی از مشتریان را در زمانی کوتاه جذب کنید.

انواع طراحی سایت بیمه

_
  • بیمه مسافرتی
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه اتومبیل
  • بیمه عمر و بازنشستگی
  • بیمه شخص ثالث
سایت بیمه 1
سایت بیمه 1

مزایای یک سایت بیمه

_

مشاوره آنلاین به مشتریان

شما در قسمت چت آنلاین می‌توانید با کاربران صحبت کنید و با توجه به نیاز و خواسته آنها توضیحاتی را درباره بیمه مورد نظرشان به آن‌ها ارائه دهید. همچنین می‌توانید بیشنهادها و تخفیف‌ها و طرح‌های خود را برایشان توضیح دهید. این کار در جذب مشتری اهمیت فراوانی دارد.

فروش در تمام نقاط کشور

شما می‌توانید با داشتن یک سایت بیمه کامل، از تمامی نقاط کشور مشتری داشته باشید. از طریق سایت کاربر تنها با زدن چند کلیک، بیمه مورد نظر خود را پیدا می‌کند و با پرداخت آنلاین، خرید خود را انجام می‌دهد و با گرفتن پرینت بیمه در همان لحظه صاحب بیمه می‌شود.

برند سازی

شما با طراحی یک سایت بیمه خوب و جامع و همچنین کار بر روی سئو و دیجیتال مارکتینگ می‌توانید برند خودتان را معرفی کنید. همچنین این امکان را به کاربران خود خواهید داد که شما را با سایر همکارانتان مقایسه کنند. این کار در واقع نوعی اعتبارسازی برای برند شما می‌باشد.

جذب مشتری بیشتر

امروزه به دلیل اهمیت زیاد اینترنت در زندگی مردم، شما می‌توانید بوسیله دیجیتال مارکتینگ و ترفندهای خاص آن جذب کاربر را برای سایت خود بالا ببرید و در نتیجه مشتری بیشتری برای خدمات خود پیدا کنید. این کار به رونق کسب و کار شما کمک بسیاری خواهد کرد.

ارائه خدمات به صورت 24 ساعته

معمولا شرکت‌های بیمه پشتیبانی خاص خودشان را دارند. مشتریان در صورت بروز مشکل می توانند به سایت مراجعه کنند که این موضوع، بسیار حائز اهمیت است. زیرا هم در اسرع وقت مشکل حل خواهد شد و هم اعتماد به برند را در مشتری تقویت خواهد کرد.

افزایش درآمد

باتوجه به امکاناتی که یک سایت بیمه دارد مانند پشتبانی آنلاین و پرداخت آنلاین و مشاوره آنلاین و ...، بستر بزرگی برای بیان خدمات و طرح‌های پبشنهادی شما وجود دارد. در نتیجه جذب کاربر افزایش می‌یابد و به تبع آن درآمد شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

ویژگی‌های یک سایت بیمه خوب

_
  • چت آنلایناز طریق این قسمت تعامل بین مشتری و شما ایجاد می‌گردد.
  • پرداخت آنلاینبدون صرف انرژی و وقت، پرداخت بصورت آنی و آنلاین انجام می‌شود.
  • نظرات کاربراناین قسمت باعث می‌شود مشتریان با خواندن نظرات دیگران در مورد بیمه مورد نظرشان، شما را با دیگر رقبایتان مقایسه کنند.
  • اخبار با استفاده از این قسمت می‌توانید از طرح‌ها و تخفیفات خود و کلا اخبار کسب و کارتان اطلاع رسانی کنید.
  • دریافت آنلاین بیمه نامه مشتریان بعد از عملیات پرداخت به صورت آنلاین می‌توانند بیمه نامه خود را پرینت بگیرند.