سایت بازرگانی
سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

_

 طراحی سایت بازرگانی یکی از مهمترین اقداماتی است که شما می‌توانید در راستای تجارت خود از طریق دیجیتال مارکتینگ  انجام دهید. امروزه، داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری، به خصوص برای شرکت های بازرگانی، ضروری است. وب سایت به شما امکان می دهد تا به مخاطبان گسترده تری دست پیدا کنید، اعتبار خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید.

سایت بازرگانی شما را از محدوده جغرافیاییتان فراتر می‌برد و حجم بزرگی از مشتری را به سوی شما سوق می‌دهد.  در دنیای تجارت رقابت با سایرین کار آسانی نیست. شما از این طربق و تبلیغات به موقع و جامع می‌توانید صاحب برند خود در حوزه تجارت و بازرگانی خود شوید.

اهداف یک سایت بازرگانی

_
  • افزایش اعتبار در حوزه تجارت خود
  • توضیح در باره صادرات و واردات
  • تبلیغات و جذب مشتری بیشتر
  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش فروش
  • بهبود خدمات مشتری
  • کاهش هزینه ها
سایت بازرگانی
سایت بازرگانی

مزایای یک سایت بازرگانی

_

دسته بندی محصولات

می‌توانید به کمک  این قسمت توضیح کاملی درباره محصولات صادراتی و وارداتی خود بدهید. علاوه بر این  می‌توانید  درباره انواع محصولات خود توضیح مختصری بدهید.

چند زبانه

این کار به شما این فرصت را می‌دهد که غیر از زبان کشور خود به زبان های دیگری که امکان تجارت دارید سایتتان را بالا بیاورید. از این طریق مشتریان خارجی را نیز جذب می‌شوند.

نمایندگی

شما با استفاده از این قسمت می‌توانید به مخاطب خود اعلام آمادگی به واگذاری نمایندگی در موقیت مکانی مختلف نمایید. این کار می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت شما هدایت کند.

خرید آنلاین

با تبلیغات خوب می‌توانید در سایتتان محصولات خود را بفروشید. از طریق دیجیتال مارکتینک مناسب میتوانید کاربران زیادی به سمت سایت خود جذب کنید. در نهایت آنها ترغیب به خرید آنلاین می‌شوند.

درباره تجارت

یک توضیح جامع درباره شرکت و تجارتتان در سایت باعث می‌شود که مردم و کابران به شما و تجارت شما اعتماد کنند. در نهایت این امر باعث تبادل مالی بین شما و کاربران خواهد شد.

خبرنامه

در این قسمت از سایت، شما می‌توانید هر نوع اطلاع رسانی درباره محصولات جدید را که بروی آنها سرمایه گذاری کرده‌اید به مخاطبان خود بدهید. این امر باعث می‌شود طیف زیادی از مشتریان جذب  شما گردند.